[FONT=Verdana]1."Vilken sorts akvarium har du och hur stort är det?"Jag har ett ackvarium med lock , 100 l[/FONT]

[FONT=Verdana]2. "Vad har du för akvarie-pump?" (märke/modell) fluval 4plus , sitter innuti akvariumet , ogentligen pump för 300 l[/FONT]

[FONT=Verdana]3. "Är det bra fart på vattenytan?" ja , iaf på den sidan pumpen är.[/FONT]

[FONT=Verdana]4. "Använder du något vattenberedningspreparat?"japp , [/FONT][FONT=Verdana]aquatan och Bio-degrader[/FONT]

[FONT=Verdana]5. "Hur ofta byter du vatten och hur mycket?"1 gong i månaden , 2 spannar ,vet inte hur mkt det är.[/FONT]

[FONT=Verdana]6. "Använder du teststickor eller dropptest?" dropp test.[/FONT]

[FONT=Verdana]7. "Vilka fiskar har du och hur många?"[/FONT][FONT=Verdana] två paletter , en mal ,två kejsar o en algätare[/FONT]

[FONT=Verdana]8. "Vad matar du med och hur ofta och hur mycket?" Jag matar mina fiskar minst en gong om dan , jag matar med typ små korn, jag ger dom inte mer än dom äter upp på en minut typ. [/FONT]

[FONT=Verdana]9. "Vilken sorts belysning har du och vad står det på lysröret?" jag har ett ”rött” o ett vanligt , det står igenting på mina rör.[/FONT]

[FONT=Verdana]10. "Vilka växter har du i akvariet?" jag vet inte vad dom heter .[/FONT]

[FONT=Verdana]11."Använder du växtnäring eller annan gödning?" jag gjorde innan men då blev det bara en massa nitrit .[/FONT]

[FONT=Verdana]12. "Kan du lägga upp en bild på ditt akvarium?" vet inte hur man gör .[/FONT]

Det känns lite som att det kan bli lite berg o dalbana vid dina v-byte, testa o byt i början här, ett par tre l om dagen inkl nitriveck.

Hur ser dina vxt ut? trivs de? jag tänkte mera på om de produserar syre,
sen får ditt innerfilter inte gå för länge så att det kleggar igen detta tar åxå en del syre ,

Är dina övriga fiskar pigga ?

Hur ser dii bottensubstrat ut? är det mkt gamla vxt eller annat som kan ta syre?