OK då får jag väl berätta så att även du förstår.Att för det första har jag köpt fisk på båda ställena därför att där var det ända stället mig vetrligt som hadde dom.Köpte två i lerum.Ville ha fler så jag ringde runt efter tips från folk.Och fastnade i nol.Där köpte jag fyra till och har sedan dess alltid handlat där.Och sedan vad gäller priserna så varierar dom mellan affärer.Så att olika pris uppgifter dyker upp det är inte så konstigt.Sedan är det dom jag köpte i nol som har ynglat av sig.alltså ingen lögn och jag ljuger aldrig har inte gjort så i hela mitt liv och skulle absolut inte göra det nu heller finn s ingen anledning att börja.Och man skriver inte att folk ljuger,man kan kritisera inlägg ändå.Utan personliga påhopp.Det är därför jag startade den här tråden.Förstå att när man man du ljuger är det inte hanns inlägg du kritiserar utan personen om man nu skall vara petig.Sedan är jag ingen robott sitter inte och kollar hur skrev jag där utan jag skrev i ren frustration.Var lite besviken vilket jag inte behövde vara tydligen utan 14kr var tydligen ett bra pris.