St.Anger skrev:Äntligen har jag tagit mig igenom hela tråden, det tog ett tag, men var jävligt kul att läsa. :)
Jag håller på med ett projektarbete sista året i gymnasiet som handlar just om multisar. Mitt mål är att försöka få dom att leka utan några snäckskal. Efter ett tag ska jag lägga i snäckor och se hur deras beteende, revirgränser etc förändras.
Ni får jättegärna kolla i min tråd på ciklid.se ( http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=59397 ) om det låter intressant. :)
Mvh Christian
Haha, den tråden följer jag med spänning kan jag lova jag tycker att den är interessant :D Olyckligtvis är det nå knas för mig så även fat jag är inloggad så kan jag inte skriva i forumet :( Men men skit i det nu :D
TÄnkte jag skulle berätta vilket akvarium mina 3 multisar går i, Okey håll i er nu :D dem traskar omkring i ett 200l sällskaps akvarium fullt med guppys och en del tetror :D Haha sägs ju att det inte borde finnas nå guppys kvar då man gör detta elr iallafall inga fenor ;P Men det vekar som om dem har fått sin lila hörna och trivs där :D Men n u ska ni inte tro att jag sitter på några extra kar och tycker att det verkat kul att släppa i dem där men mina val var att d. . a dem ;( ge bort dem eller att släppa i dem där. Men vad skulle ni göra i detta akvarium för att göra så att dem kankse skulle yngla det skulle kännas bra att få dem att yngla i en helt annan miljö :D Haha låter nästan som ett projekt för ditt arbete det här St.Anger:D
Ha det så bra :D