Nu har jag inskaffat mig lite saker idag,det blev en fräck Svart sten som jag hade i vas.Nr1 det är rätt så passande faktiskt plus lite växter som jag hade över och så fick jag några växter på Lyby Akvarieaffär som var långa vet inte namnet på dem hon nämde det men det är redan glömt;)Och så köpte jag ett luftdrivet filter köpte och köpte gratis ett härligt ord:D
Så jag testade att seriekoppla,att en luftpump skulle driva men det orkade den inte fast jag hade strypningar till slangarna så det skulle bli lika,men ack så blev det inte den orkade det inte så det blev av att jag fick köra tillbaka för ett inköp av en tredje Luftpump men som vanligt var hon generös och det fick jag också plus växter näringskulor och en backventil,nästan man har vunnit på Lotto:D:D
Men jag hittade inte en smal rot typ Trollhassel som jag kunde ha i så det var lite besviket men det kommer kanske så småningom får jag hoppas;):)sen fattas Ljuset varför handlade jag inte en lamparmantur när jag var på IKEA tänke men jag gjorde det inte så det får lösas med den vanliga spotten som följer med alla vaser känns det som:Dmen inte så länge då det kommer nåt annat,enligt övermakten här hemma"annars ser det dumt ut"ja du säger man bara:Dtackar för det!!!!!!!!!!!!
Nu är det bara Dem Gula räkorna som fattas,lampan också Bla Lite bilder på det hela givetvis,men det kommer bli snyggare med tiden jag är väldigt missnöjd med resultatet fattas en del i karet sen blir det bra tror jag i alla fall.