ansjo skrev:Det kan kanske vara en idé, men inget som jag personligen skulle vilja ha i mitt vardagsrum. Men jag vet, det är bara jag som är lite dum där då dessa kar säkerligen funkar alldeles utmärkt:).
Att du får ner vikten kan vara bra om du inte bor i markplan, ett sådant kar som du vill ha väger säkert runt 300 kg, och är inget som man baxar upp i trappan så där bara;).
Mitt förra kar som var ett 960 med måtten 200x80x60 blev jag ganska svett i pannan av att få in i lägenheten, men vi var bara två som bar det den korta biten över tröskeln så man sedan kunde dra karet på en matta in resten av vägen till vardagsrummet. Och då kommer ditt kar att väga ännu mer, phy phan:p!
Exakt, det är just det som är strulet. :) Den sjuka vikten! Däremot så tänkte jag måla utsidan kolsvart och ha svartmålade lecablock eller någon svart möbel under. För att bara ha plywood är verkligen strålande kalasfult. Så om jag målar det så kanske det hela ser mer ut som ett slags häftigt svart specialakvarie än en brunslabbig fisklåda! :D