[/FONT]Katharina skrev:Okej.. Det var skönt att höra... Jag ska prova med sladdtelefonen.. ;) Men det är inte cancer det pratas om utan kontakterna i hjärnan och cellförändringar.. Tror jag att han nämnde iaf.. Jag har inte hunnit/orkat kolla på alla intervjuer än.. [/FONT]
[FONT=Arial]Tack för länken jag ska kolla in den sen... :)
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Det verkar ha mycket med hjärn/blodbarriären att göra.[/FONT]
[FONT=Arial]
Plus det med alla våra cellers membran, cellmembranen. De upprätthålls via en volstyrka, eller man kan säga att kalcium är det som är det viktiga för att cellerna ska kunna upprätthålla sitt voltskydd, sin integritet. Idag så kan våra kroppar inte lätt klara det...för vi är som naturen, försurade, har brist på mineraler, främst då kalcium. Kalcium har tusentals funktioner i kroppen, det är"kungen".
Det är ingen skillnad på oss och naturen därute, det återspeglar varandra.
Som i det lilla så i det stora.
Våra celler tappar sin integritet...
[/FONT]
[FONT=Arial]Det är Integriteten vi ser är under attack och som skadas; Jorden: atmosfärens skydd (ozon mm)[/FONT]
[FONT=Arial]- Länder: /"naturliga" grupper bryts upp (gränser) och det blandas mellan kulturer och raser[/FONT]
[FONT=Arial]- Människan: mellan man/kvinna ("man kan vara lagd si eller så", giftermål inom samma kön... lesbianer får snart möjlighet till insemination, som korna, på sjukhus) mm[/FONT]
[FONT=Arial]- Cellerna: våra cellmembran har svårt att hålla sin integritet (volt) och saker strömmar fritt in och ut, med brister och inre förgiftning mm som följd. (Med allt dithörande som kronisk trötthet mm).
[/FONT][FONT=Arial]Allt bör ha sin integritet = samma som skydd, att särskilja på sin inre miljö och det utanför. Det vill dock inte Sahlinismen - inget annat land är som Sverige - så jag är inte förvånad att vi har dessa absurda höga gränsvärden för strålning...[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Så det jag menade med cellen, var lite med tanke på det,den har sin integritet = samma som skydd, att särskilja på sin inre miljö och det utanför. Idag har människor dålig cellintegritet, de som har elkänslighetsproblem/strålningskänsliga, har denna svaghet - den är ju då inte bara i cellerna, utan cellernas skydd och samtidigt immunförsvaret - fortsätter ju ut i auran - så människan har tappat sin integritet i auran kan man säga, kan inte hålla sin integritet (sitt oberoende, skydd och sundhet). I det större så visas det i Jordens skydd, som också är skadat. Precis som det är mellan människornas integritet, vad som är man och kvinna - raser blandas, allt är lika bra... i namn av detta månghövdade vapen: "tolerans"... jämlikhet och likavärde...[/FONT]
[FONT=Arial] [:-20] [:-38][/FONT]