Du Knudas, klipp dig och skaffa ett jobb, första delen av mitt förra inlägg riktade sig till skribenten Robert och inte till dig men om du känner att ni är som ler och långhalm så är du välkommen att svara, men då naturligtvis under signaturen Robert. ;)
Den andra delen handlar om sannolikheten att Katharina, som visserligen i mina ögon har lite av stämpeln "psykopatmagnet" över sig, skulle springa på "Robert/Knutas" som liksom bara av en tillfällighet springer omkring utanför hennes fönster och gör reklam för sin site, antingen använder sig "Robert/Knutas" av en uppsökande verksamhet som tidigare mest setts bland just ufo-sekter och liknande där den blivande anhängaren ytterst noga väljs ut och bemöts, lite som när släkten jehova ringer på, den här delen vänder sig alltså inte till dig Knudas utan till övriga skribenter på Zoopet och då naturligtvis inte nytecknade "ufoiter"
"Robert/Knutas" behöver inte vara en och samma person, faktum är att jag mer och mer lutar åt teorin att Knudas är en kvinna, inget ont om kvinnor i allmänhet men när kvinnor har pms så verkar det som om all världens uppdämda förtvivlan och ilska bubblar upp..