MaxB skrev:Halloj TinaM!
Av någon outgrundlig anledning har jag missat denna tråden - men din tråd, ditt namn och ditt projekt dök upp i slutet av den här tråden; http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=126318
där vi snackade lite om olika fina projekt, så jag blev nyfiken och hoppade hit.
Jag måste säga att du har en otrolig fallenhet för inredning och akvaristik överhuvudtaget. Din tråd är verkligen intressant att läsa, hur du fixar till allt och tar det metodiskt och lugnt - samt massor av bilder och dokumentation.
Det är ett toppenkar du har - fint på alla sätt!:)
Den här tråden blir intressant och kul att följa fortsättningsvis!
Tack för länken MaxB (hade missat denna intressanta tråds utveckling men skyller på min släkt som stannade här längre än jag räknat med och hämmade det jag ville hålla på med - karen!:mad:)och ditt inlägg - nu blev jag riktigt till mig![:o]
Jag är nog inte så metodisk och lugn som du skriver men jag jobbar på det och jag måste säga att akvariehobbyn är en utomordentlig bra lärare!
Jag tackar dig för komplimangen för mitt kar men måste erkänna att det fortfarande är långt ifrån hur jag vill ha det. Maths skrev ungefär att tänk dig hur du vill ha ditt kar om ett halvår och det halvåret går ut i april. Jag har jobbat på med karen utifrån det perspektivet och jag har ju några månader på mig.;)