Jag håller jag med Bowman - de kan göras klart billigare.

Jag förstår faktiskt inte varför tillverkaren är så korkad att han lagt tillverkningen här i Sverige med höga produktionskostander (löner, el, hyra etc. etc.) och tuffa miljölagar när BTN kunde ha tillverkats i ett land där man struntar i att man släpper ute en massa kemikalier i naturen, där man har några småungar som står för produktionen. Herrejäklar - de jobbar ju 70 timmar i veckan för några korvören och det finns gott om dom så lite svinn (pga inandning av kemikalier) spelar ingen roll eftersom det finns gott om nya barn att fylla på med;) (OBS ironi - om nu någon mot förmodan inte fattade det).

Visst borde finnas en balans. Jag menar inte enbart att BTN är bovar, (tror inte jag påtalat det nånstans direkt?) utan hela grejen. Dvs att det blir dessa priser för att det tillverkas i sverige, bla. i alla fall.

Men blåögda jasägare som bara ställer vänder kappan efter vinden och tycker jag är korkad för att jag kritiserar priser osv. betala vad ni vill, bra att ni är nöja med priserna :)