Corydoras panda yngel
[LEFT][SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Jag måste bara få dela med mig.[/COLOR][/FONT][/SIZE][/LEFT]
[LEFT][SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Jag har Corydoras panda i min balja och har aldrig sett dom leka eller sett några ägg efter dom.[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Så vad göra jag hade ett litet 35 liters så i med sand och lite växter och en rot, det var förra helgen gjorda jag i ordningen det.[/COLOR][/FONT][/SIZE][/LEFT]
[LEFT][COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Varför denna ide, jo i mitt 70 liters har jag Corydoras aeneus som jag såg ett litet yngel på 2,5 cm för två veckor sedan, som lyckats klara sig från Koppartetra, Kardinatetra och Guldancistrus. (Vilken liten kämpe va:D[/FONT][/SIZE][FONT=Times New Roman][SIZE=3])[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Jag viste inte ens om att de har lekt, tänkte att det kunde vara roligt om man fick lite yngel av pandan också.[/COLOR][/FONT][/SIZE][/LEFT]
[LEFT][SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Så i med i 2+1 panda och såg ingenting hända, så tänkte ja va fan släppte i resten igår, sju totalt.[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Sitter framför karet idag och kan räkna till trettiotal ägg:D[/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3], och sen tro på fasiken så får jag se ett litet ynka yngel:D, så dom första måste ha lekt utan jag sett det.[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Nu har jag sett fyra små liv:D[/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3], (satan i gatan va små dom var).[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][:-135][/FONT][/COLOR][/LEFT]
[LEFT][SIZE=3][FONT=Times New Roman][COLOR=black]Och i början på filmen ser man lite längre in i akvariet en svart rund fläck det är ett yngel som håller på att komma fram:).[/COLOR][/FONT][/SIZE][/LEFT]
[LEFT][COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Håller på att ladda upp en film snutt på 25 sek. på YouTube men det krånglar bara, det blir bara ett okänt fel inträffade nu för femte gången[:(!][/SIZE][/FONT][FONT=Times New Roman][SIZE=3], få se om det kommer under kvällen.[/SIZE][/FONT][/COLOR][/LEFT]
[LEFT][COLOR=black][FONT=Times New Roman][SIZE=3]Så ni får väl hålla er tills tåls[/SIZE]:p [/FONT][/COLOR][/LEFT]