jag tyckte fram till 5-6 var jätte bra gick perioder då man var mer poppis och mindre poppis. 7till 9 var jag lite i skolan först kom jag med fel kompisar och då började jag röka och hålla på sedan var jag inte med dom längre och då blev jag istället utanför totalt nästan och gick efter några som jag tyckte var tröga och skolan sug allmänt,vilket gjorde att jag inte var där så mycket och fick enbart G och så några IG.

vidare till Gymnasiet blev det bättre, dock var klassen ingen höjdare men jag var inte utanför men hade heller ingen riktigt bra nära kompis. betyg bättre. under denna tid började jag prata sjukt mycket skit om folk till andra nära kompisar! lärare som jag inte gillat har jag varit skit elaka mot och pratat skit om.

men nu är skoltiden över, och skönt det. överlag var det väl inte min bästa tid. lärt mig mycket på det. angående mobbning jag själv har både blivit mobbad och mobbat folk. jag vet inte om det berättar nåt om mig. men i nutid så mobbar jag inte folk och tycker inte det är bra att andra gör det.