Sultanen skrev:Det här får väl ändå passa in under "surfproblem" då jag inte vill skapa en ny tråd om det.
Har de senaste tiden, vet inte hur pass länge upplevt att det ibland varit väldigt svårt att komma åt forumet, klickar men ingenting händer, den försöker ladda upp något men det verkar som om den inte får något svar (med den refererar jag till datorn/browsern). Samma sak händer med artbeskrivningarna, kan utan problem gå in på artbeskrivnings sidan, och söka, men när jag sedan skall gå in på en utav träffarna vägrar/lyckas den inte komma åt sidan. Ett fåtal gången har även www.zoopet.se vägrat ladda över huvud taget, men överlag så lyckas jag få upp startsidan men det blir tvärstopp när jag försöker få åtkomst till forumet.
Jag har provat olika browsers när problemet uppstått och även suttit på olika nätverk, med olika datorer, bla. här hemma och på jobbet. Ibland fungerar det klockrent, ibland går det knaggligt och man kan behöva begära åtkomst till en sida flera gånger innan man någon respons och ibland går det inte över huvud taget...
Någon mer som upplever liknande problem?
(Jobbat inatt så jag är väldigt trött, så usäkta mig för ett väldigt rörigt inlägg)
Jag har liknande problem, har svårt att komma in på zoopet och när jag väl lyckas och ska titta på något så kommer meddelandet webbsidan kan inte visas, om jag kollar internetanslutning så är den perfekt, vi har lämnat in datorn för detta problem men dom hittar inget, vi har provat olika datorer men har samma problem ibland kommer jag inte ens in på zoopet. Mycket frustrerande.