Gaffel skrev:
Sluta gnälla nu åheim, som jag sagt tidigare "är det någonting du undrar över så är det bättre att du frågar mig med en gång så vi slipper belasta forumet med en massa dumma inlägg" Som jag skrev för mer än ett år sedan har jag skrivit och ringt pwss utan resultat då deras siffror på bla eheims produkter stämmer illa, som ex kan vi ta din tidigare pwss länk på en 2260 classic vs denna pwss länk på en universal 1260, jag vet inte var dom 15W tog vägen men behöver du blindkäpp och flaggbärare när du kör bil också?

exuse me??? har du fått kolmonoxid förgiftning när du suttit och varmkört din gamla traktor i garaget??;)

Skrev detta:
"Fluval fx5 2300L/h filterflöde och 3500L/h fritt flöde!
Sen är det ju så att slangarna blir blockerade av smuts och flödet avtar och det gäller alla pumpar men sätter man filter på insuget så klarar man sig bättre!"

Sen ska du nog Ta reda på fakta INNAN du snackar! du påstår att yngel blir sushi osv. för att pumpen sitter i botten, du vet inte vad du snackar om! allt som kommer ner i filtret passerar filtermaterialet INNAN det når pumpen, nu har du lärt dig nåt idag också så den här dan har goda utsikter för dig:d