Ja här går det frammåt!

100L: Har troligtvis en kull Guld ancistrus på G! Äntligen! har inte kunnat skymtat rommen än dock. Hanen har grävt ett c:a 10-15cm "hål" under en rotstock där han ligger och pressar konstant, viftar med fenorna. Honan har varit där inne vid några tillfällen också, men nu håller hon sig mest undan och käkar.

73L: Färdig limmat, men stor fortfarande i föräldrarnas garage, jag har inte sett det slutgiltiga resultatet än! Men jag tänkte ta hem och titta på det idag!

30+L Killi akvarium: Har troligtvis fått lek på dom också, dom simmar ut och in ur deras kokosnöt med torv hela tiden, eller så jagar dom nanoderna som dykt upp!

Som jag nämnt i andra trådar har jag ett 720L på ingång(väntar på att han ska sälja av fisken som går i akvarium nu bara).

Har även tagit tag i 'lokalen' jag letat efter och kommer nu med stor sannolikhet att få tillträde till den nästa vecka...den ligger nere i källaren - perfekt!

Där kommer de mindre karen åka ner och och förhoppningsvis kan jag börja odla några lättare varianter utan att fylla hela lägenheten med akvarier och tillbehör!

180L: har bytt ut den lilla pumpen jag hade uppe i vänster hörn (nån mindre Tetra variant) mot en Eheim Aquaball...vart trött på att tetras pump hela tiden slurpa igen och var tvungen att rengöras varje vecka.

Annars är det som tidigare! Växer på riktigt bra! Ska försöka få tag i nån lite roligare växt och även lite vattenpest ska ner i karet igen.

P.s är det en anatome helena på i förra inlägget?