c90368 skrev:Oj, det var mycket svar på en gång:D
Vi har våra foton lagrade hos telia numera, man får x antal utrymme när man har ADSL. De viktiga dokumenten är lagrade hos safepoint, där man kan återsälla alla dokument x antal utgåvor tillbaka. Så jag/vi har tänkt efter före;)
Toffsalger brukar komma när man har svajiga co2 värden. Mitt 180 liters som jag körde med co2 från början, fungerade perfekt. Men sen hade jag en down period och slarvade med vattenbytena, då kom toffsarna.
När jag skärpte till mig och skötte vattenbytena enligt schemat så försvann de på tre månader.
Hur mycket utrymme bjuder telia på ?
Hur säkert år det att lagra viktiga backup filer hos Svenska data lågrings sidor(safepoint)? Finns något speciellt hemsida som ni kan rekommendera?
Sorry för dom kanske dumma frågor men aldrig tidigare har jag tänkt på sådant.
Angående svajiga co2 värden vist du har säkert rätt därför kör jag utan för tillfälle
Har man 800l så är det ganska svart att veta hur mycket ska man köra
tänker här mest på skillnaden på ,mellan dagen och natten jag brukade lufta ut co2 under natten :confused:
CO2, PH Kontroller är på min önske lista :)
Jag var redan ägare till sådana men det var dom billiga för 1000kr och dom var inget att ha enligt mig ,fick byta dom två gånger sen har jag tröttnat och körde utan.