doppingen skrev:
den minsta 3 åringen är jätteduktig, äter själv,är torr dagtid sen ett år å även natten sen nån månad,blev det själv utan träning,ser sina bröder så den lille står å kissar vid toa,fäller själv upp bägge locken, klär sig till stor del själv i synnerhet byxor å definitivt så tar han av sig själv, vill väldigt gärna hjälpa till å duka vilket han får, bara en tallrik tappad men vad gör det? får de vara med mycket så lär de sig åxo mycket, syftar du på akvarierna så håller han gärna slangen vid vattenbyte, ja alla hjälper till mycket men inget tvång utan de tycker det är roligt så kan man sen mysa eller hitta på nåt, man måste se roligheterna i det mesta å inte fastna i det jobbiga men har väl haft tur att få lugna barn men då de är så tätt bla 8,9 å 10 åringen så 3 barn på 2.5 års tid,visst en intensiv tid med blöjbyte etc men sen har de lekt kanonbra just för de är så tätt,alltid nån att leka med, jag känner mig rik(då tänker jag inte ekonomiskt för det är jag inte) men på barn å glädjen de ger
Låter total motsatsen vad min 3 åring kan klara av;)roligt att det funkar för er vi håller på med Toaletten nu,det är det det ska vara ork ifrån dem vuxna också att ännu en gång genomföra detta fenomen med ett barn:D:D:Doch den orken saknar vi nog båda för stunden,men som du säger så apar hon efter dem äldre men inte den grad som din gör skulle jag tro:)