tuff hane

Mina borelli klarade sig inte :(
Men jag har knappt vågat räkna med annat med tanke på att det var bara två som klarade sig i butiken av de 5 jag beställde

[COLOR=black][FONT=Verdana]Nu har jag köpt kakadua ciklider i stället. Hoppas att det blir lättare för nybörjade inom ap-familjen[/FONT][/COLOR]

[COLOR=black][FONT=Verdana]Just nu är det en hane och förhoppningsvis en hona. De andra i butiken var ganska små så det var svårt att se skillnaden. Jag ska vänta ett par veckor till. Då går det nog att se om det fanns några honor till i butiken.[/FONT][/COLOR]

[COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Men nu hade jag roligt att titta på hanen. Han är väl ca 5 cm, besökte alla grottor och andra gömmor i karet under första timmen i karet. :p[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]Nu jagar han en svärdbärare som är kvar där (den andra uppstarfisken hoppade ur när kakaduerna koppades in). Det är kul att se kakaduan simma efter svärdbärarn som är lite längre men smalare i kroppen.[/FONT][/COLOR]

[COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Jag måste nog flytta den stackare annars blir den ihjäl stressad.[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

[COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Återkommer med bilderna så nån av er kan säga om det är ett par jag har just nu[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]
[/FONT][/COLOR]