Hej alla!

Kul att höra att auktionen uppskattas och att ni både fyndat och fått sålt!

Som en av de som arbetat med planering och förarbete av arrangemanget under de senaste veckorna känns det verkligen skönt att känna att det ledde fram till något som uppskattades!

Men passa nu för all del på att föra fram också konstruktiv kritik så att arrangemanget kan bli ännu bättre nästa gång. De flesta som var med på förra årets auktion håller nog med om att vi tagit lärdom av erfarenheterna från förra året och trimmat organistationen på flera punkter.

Själv jobbade jag med datorregistreringen av auktionsgods, utropslistor och kvitton till försäljarna, och åtminstone inregistreringen av auktionsgods tyckte jag flöt väldigt mycket smidigare än förra året. Till nästa år tänker vi bli ännu bättre. Själv siktar jag på att automatisera utskriften av kvitton fullt ut så det inte blir en kö vi min dator efter auktionens slut.

Ett annat mål inför nästa år är on-line registrering av auktionsgods så att förhandsanmälningarna annonseras snabbare och vi som organiserar får ett lite lättare jobb.

Namnskyltar för arrangörer, och gärna också Zoopetare hade varit trevligt.

Jag hoppas vi ses på fler MAF-arrangemang!

/Daniel, han som satt bakom en mac-dator i en hörna nästan hela auktionen och råddade med auktionslistorna.