M B skrev:Jag får tacka för en bra och trevlig auktion med lite av varje och många intressanta objekt. Till nästa gång tycker jag auktionsutroparna ska försöka dra upp tempot lite till, auktionen går snabbare och köparna blir mer på hugget. Men jag jämför med Oslo och där är de extrema i tempot (och priserna ibland) ;) Tyvärr kunde jag inte stanna till slutet för jag var tvungen att passa en färja men jag köpte på mig en del redan dan innan i stans zoo-butiker för att försäkra mig om att i alla fall få med mig något spännande hem. Jag ser fram emot nästa gång jag har möjligheten att besöka Malmös storauktion.
Hälsningar
Var du också där? Nästa gång får du presentera dig, jag hade ju i alla fall namnskylt på mig så du kanske kände igen mig?!:p:D
Jag håller för övrigt med alla om att det är synd att man inte hinner snacka så mycket.
Fast å andra sidan är det ju inte det auktioner är till för.....då skall man sitta på nålar och "tävla" med alla andra om att få just den där saken som just jag vill ha, det skulle nog inte bli en så gemytlig stund om man skulle snacka rent allmänt i den situationen.....:p