Att du kallar mig och många med mig för "extremvänster" tycker jag på samma gång är både smickrande och direkt kränkande så det får du gärna sluta upp med, men varför skriver du att jag väljer bort FN när jag ingenstans tagit upp FN eller dess agerande annat än som ett direkt svar på dina inlägg där du bla skriver att:
Lutt skrev:
Global Intifada är Palestinavänligt och USA stöttar Israel. Israel är offret här.
Så om jag ställde mig på en spårvagnskur och visade röven för bilkortegen med Bush i spetsen under EU-toppmötet i Göteborg så är jag alltså en judehatande nazist och motståndare till fred och mänskliga rättigheter?
Lutt skrev:
Du måste skämta va? Hör du hur du låter? Stöd FN istället för arabvärlden är minst lika bra kolsupare. Det är inte moralisk okej att välja någon sida.
Jag väljer alltid slangbelle beväpnade barns sida, speciellt när deras motståndare växlar mellan skarp ammunition och gummikulor:
Lutt skrev:
Men enligt FN så har Israel rätt att finnas, är man emot dom är man emot mänskliga rättigheter.
Hör du hur dumt du låter?
Lutt skrev:
Slingrar mig? FN väljer iaf ingens parti, att välja bara arabernas sida så väljer man bort Israel.
Under folkmordskampanjen i Gaza så stoppade israel konvojer med humanitär hjälp och bombade sjukhus och skolor i en sådan takt att till och med deras allierade USA släppte sin tidigare så heliga vetorätt varpå FN presterade ett krystat "SLUTA", så kom inte och hävda att FN agerar opartiskt, hävdar du dessutom genom dessa meningar att "araberna" samt alla andra som stödjer palestinas sak är svartmuskiga terrorister som eldar upp butiker som säljer kibbutz odlade avacado "made in israel" per definition är motståndare till "den fria världen"?
Lutt skrev:
En långsökt tanke eftersom det troligen rörde sig om att spränga butiker med amerikanska varor. Extrem vänstern brukar ju alltid ta palestinernas parti

Långsökt som sagt.
Jo jag vet att du begick avbön i just den frågan men du har skrivit så mycket dumt i den här tråden att du förtjänar lite extra smisk:

Tror du sen att FN är ett kollektiv i fredlig samexistens där alla beslut tas i samråd genom konsensus så ber jag dig tänka om, FN sammanträder visserligen i plena men jag ämnar inte gå i polemik i den frågan eftersom dess praktiska funktion i mångt och mycket är krångligare än till och med palestinafrågan.