ansjo skrev:Skitsnyggt Mats, men du vet att jag är ärlig när jag säger någonting och det gör jag nu samtidigt som jag håller i hatten om en stekpanna kommer flygande:p.
Det vetef*n om jag inte tycker det var ännu snyggare innan du fick planterat de stora Aponogetonknölarna i karet, men det är mina åsikter det...
Däremot kan jag nog förklara varför jag tycker som jag gör:).
Jag har alltid haft mycket växter i mina kar, och de har för det mesta växt på ganska bra även om det varit utan co2 och jättebelysningen Allan. Under dessa år jag hållt på, har jag själv haft en dröm om ett kar med mycket rötter, humusfärgat vatten och mycket att titta på som kikar fram lite överallt. Detta kar fick du till nu, och sist jag var där kunde jag bli sittande länge om vi inte skulle iväg.
Numera ser karet ut som mina gjort/gör de senaste åren, därav min kanske lite negativa synsätt trots att det inte är menat så, sorry;)....
Klart att det var snyggare utan de snabbväxande salladsbladen! Det är just de där två knölarna, vad de nu heter, som vuxit så inihelvete - de täcker hela framsidan... kunde ju inte veta att de skulle växa sig så jädra stora... Men vet du vad? De går ju att ta väck!!!:)