Tack, tack för era uppmuntrande inlägg Anders, Maths och Ida.:)
Men som ni säkert vet, så ställer man högre krav på sina kar allteftersom man lär sig mer. Det gäller även mig.:) Jag vågar påstå att jag kan lite mer idag än jag gjorde när jag startade för knappt ett år sedan [:o] Om jag sett mina kar vid uppstarten som de är idag skulle jag varit jättenöjd, men det är jag inte nu. :D
Maths - du gav mig ett jättebra riktmärke med en framtida tidpunkt att sikta in mig på och det har verkligen hjälpt mig på vägen skall du veta!
Men det är så himla mycket som fattas från hur jag vill att det skall vara, så jag tycker att du bör ge mig ett år till!:d
Jag ser på alla bilder på Zoopet och på nätet på ursnygga kar, jag besöker akvarieaffärer och jag ser akvarier hemma hos andra, och jag tänker att så där och så där vill jag ha det. Jag inspireras massor av att se andra kar.
Jag vill inte ha fler fisksorter. Jag har alla fiskar jag vill ha (tror jag just nu [:o]), men själva karen med växter, inredning och belysning är jag inte nöjd med. Det är då främst 720 och 112 jag tänker på, för dessa känns som de jag vill satsa på och försöka få till riktigt bra. Alla andra baljor är lite av reserver, så även mitt 180 där kakaduaungdomarna går.
Tänker jag tokigt nu?