jag har haft exact samma som du vill ha och i ett litet akvarium runt 150L.
det är dock inte att rekomendera inte för frontossornas storlek utan av att prinsessorna dominerar akvariumet för hårt.
storleken på akvariumet kommer bli för litet på runt ett halv år för frontossorna om du börjar på 3-4 cm firrar.

jag fattar inte vad folk säger att frontossorna kommer äta upp dom andra. frontossor e den fegaste fisken jag vet nästan, jag har dock odlade inte VF. Mina frontossor och prinsessor har växt upp tillsammans och prinsessorna har dominerat akvariumet riktigt hårt. nu är alla i ett större kar 375L och frontossorna är kanske 3-5 cm längre en prinsessorna och betydligt kraftigare. för några dagar sen såg jag att min dominata frontossa hane hävdade sig för första gången mot princessorna, för att sedan lägga svansen mellan bena och stack till andra sidan karet.

har till och med sätt min stora frontossa hane varit 5 cm från ett princessa yngel på 1 cm, utan att ens försöka ta den. och ynglet hadde attackerat tror jag att frontossan hadde stuckigt haha ^^

har 2 vuxna par me princessor och 3 frontossor på 7-12 cm. hadde 4 men tror en blev utmobbad av både parter och avled tyvär :(