ansjo skrev:
Jaha, så var man tillbaka i kylan igen. Fy f*n vad kallt det är så bor man här frivilligt...:P.

Mbk var stort, Weekend market likaså men resans höjdare var det offentliga akvariet Siam Ocean world som låg en hållplats bort från MBK. Detta kommer jag att skriva en artikel om då det verkligen är värt ett besök!

Weekend market var ömsom vin, ömsom vatten. När vi väl hittade akvariedelen och gått där 5 minuter blev jag bestulen på min plånbok och lusten till detta ställe försvann helt och hållet. Tur var att jag inte hade mycket pengar i plånboken, men bara känslan var riktigt deprimerande.

Jag hade plonkan i benfickan som var stängd på mina shorts, men nu har jag lärt mig den hårda vägen att inte ens där får den vara ifred:).

Bilder kommer senare på detta ställe.

Men till den huvudsakliga reseorsaken, husköpet, så gick det bra. Huset som morsan var mest intresserad av är numera i deras ägo, och jag kan även numera titulera mig direktör i ett Thailänskt bolag tillsammans med morsan:p!

Halloj Dirren! Välkommen tillbaka!:)
Plonkan i benfickan...? Jag får nog valla dig ett par övningsturer inne på "femman" här i stan - där är de jävligare än i Thailand, det kan jag sätta sju av mina bästa pungkulor på!
Men, det var ju själva fan också - sicken otur!
Jaja, nu får du softa lite och sedan mata på med lite bilder från den flotta firmaresan!:):D