Det bästa du kan göra är att inte göra någonting:D!
Vad jag menar är att vänta ett tag och se vilka fiskar som faller dig på läppen, och som du vill prova.
Gör du på detta viset slipper du kanske att ångra dig efter ett tag, plus att du får även tiden att reda ut om de skulle passa med fiskarna du har.
Ang. dessa så är det som du skriver en salig blandning du har, och kanske du skulle överväga att kanske ändra lite på sammansättningen för att du ska kunna ha de fiskarna du vill ha. Du ska inte behöva tänka på att den och den fisken kan jag inte ha pga. att jag redan har dessa fiskar som du personligen aldrig skulle köpt från början.
Kollar man på de fiskar du har så får du en del begränsningar, Slöjstjärtar vill ha lite kallare vatten, de har ofta fenor som kan vara kul för andra fiskar att bita i.
Hajmalen har iofs 600 liter att simma på, men de blir ganska fort stora och är inte lika kul längre. Jag såg förra veckan liknande sådana fiskar i ett offentligt akvarium i Thailand, och de vägde gissningsvis runt 10-15 kg och var över metern långa.