Ja, det var lite mer [COLOR=black][FONT=Verdana]preciserat[/FONT][/COLOR]:)
Fiskar: Jag tror du menar [COLOR=#0000ff]Mikrogeophagus ramirezi[/COLOR] Fjärilsciklid och [COLOR=#0000ff]Apistogramma cacatuoides[/COLOR]
Dessa två går jättebra att ha i ett 375 liters. Om du dessutom begränsar dig till dessa så kan du skaffa 2 hanar och 4-6 honor av cacatuoides vilket kommer att ge dig många spännande timmar framför karet.
Likaså ska du skaffa upp till sex st Fjärilar så att du får ett eller två par.
Tänk på att ha en temp på minst 27-28 grader när du har fjärilar. Men det finns det massor av trådar om här på forumet, jag är ingen expert på fjärilar.
Filter: Med dessa fiskar så behöver du inget värstingfilter, i princip räcker det med att du har något som rör om i ytan så du får ner lite syre i vattnet. Jag har inte koll på innerfilter marknaden så några direkta råd vilket du ska köpa kan jag inte ge. Det finns ju en del att välja på http://www.pwss.se/home.php?cat=25
Bakgrund: Ja det är kanske inte så dumt som du tänker, att bara ha ett par moduler i hörnen. Men det är helt upp till dig! Roligt om du kan tänka lite nytt och kanske göra något som ingen annan har gjort förut:p