Fuzzop skrev:
Ok det där lät lite konstigt i mina öron, som johanski säger kan du inte ha easy carbo istället för pmdd, det är ett komplement som funkar bäst ihop med pmdd, och sen inte vågat dig på pmdd men du vågar använda easy carbo som är extremt giftigt och mycket farligare om du gör fel där? nåja

att du har mycket rötter gör inget, sluta exprimentera med kalk och bikarbonat det lär göra mer skada än nytta i längden.

sen skaffa pmdd och öka på belysningstiden 1-2 timmar, nästa gång du byter lysrör fundera över att bara ha 2 st power-glo istället och om du inte har reflektorer är det nåt att satsa på oxå.

okej, jag har alltid uppfattat PMDD som svårt att ha å göra med. men i sånna fall ska de testas! :D

varför ges de råd här titt som tätt ang kalk och bikarbonat om de bara gör skada i längden?

och då ska jag byta till 2 power glo istället. de blir jag bara glad över för jag gillar inte de gula ljuset som blir av sunglo. men varför skall jag göra det om jag får fråga? :) reflektorer har jag redan. men kanske dax att se över dem lite. är ett år gamla nu och kan ju vara fulla av avlagringar och skit.

ockej vad bra att nitrathalten inte är nåt att oroa sig över. nitrithalten är försumbar. :)