Guy Palm skrev:Detta om något är ett personangrepp[:(!]:mad:
Som man bäddar får man ligga. Han tycks ju faktiskt anse att alla Rottweilers borde gå det ödet till mötes. Hela den här tråden är ett angrepp på en hundras och dess ägare. Det har nog antytts mer än en gång i tråden att Rottweilerägare utan undantag är ansvarslösa idioter som kommer på tanken att skaffa en Rottweiler.
Droppen rann över i min bägare den gången han citerade ett inlägg jag gjort, så det blev helt förvrängt, och tvärtemot vad jag egentligen sa... Hur seriöst är det? Och hade du gillat att nå´n gjort så med nå´n av dina inlägg?
Och dina kommentarer till mig har inte heller alltid varit så snälla. Har märkt att du gillar att göra arga smileys... Prova att göra en glad för en gångs skull :)
Och Kjell borde ha låst tråden för längese´n, den är som gjord för påhopp och irritation, eftersom själva tråden från början är en enda stor provokation. Om han nu inte sitter och smygläser, och fnissar åt alla pajer som flyger fram och tillbaka i tråden, pajkastning anses väl vara den lägsta, men roligaste, formen av humor :D