MaxB skrev:
Hohoo! Ja, det kanske var en eller ett par stycken som tyckte det då, på den tiden när det här begav sig!

(nu blir det lite OT här - but what the fuck!)

Bilden är tagen under en turné jag gjorde med Efwa Attling - ni vet hon fotomodellen, som idag gör silversmycken, och som då hade en hit; "det finns bara en av dig"... Strax innan den här svängen med Efwa hade jag lirat en turné med han indianen i TV-serien "Familjen Macahan" - det var en jädra poppis cowboyserie som gick på TV då - och den här indianen, Vargtass - blev omåttligt populär i Sverige. Veckorevyn tog hit killen, Duane Loken som heter, för han sjöng lite låtar i staterna, och arrade en turnésväng här i svedala.

Sagt och gjort - jag fick en plats i bandet som skulle kompa indian-killen...

Jag kan bara säga att jag hade ett jävla sjå att hålla Duane borta från mitt hotellrum under turnéns gång... han ville nämligen prova på hur nordisk, blond... skall vi säga... korv... smakade. Vargtass-mannen var radon-homo och jag gick inte säker en sekund...

Inget ont om boys som lägger den sidan till - många av mina polare är finfina gays - men själv har jag liiiite svårt att bjuda till, om man säger så...

Nåväl - jag fick förklara för Vargtass att han inte hade mycket att hämta - förutom "känsligt" gitarrspel...

AHAHAHAAAAA!!!! saatana peerkele!! svinto mannen rockar kardborre!!!
Ojoj detta var roligaste jag hört sen jag fick reda på att jag blir ägare till en 980L tank!

MaxB kan du inte skriva och så ritar jag och så blir det en ny genialisk seriespalt i DN-kultur?