sjebbe skrev:Gott, lite bilder är man sugen på nu.
Men borde inte serbafisken vara en billigare stimfisk att ha som foderfisk? Något större dessutom.
Har pecis börjar smöra lite för sambon om ett 720, 200 cm passar bättre mot den väggen än vad 150 cm gör. Och hon höll med!!
Ligger lite i startgropparna själv nu. Det goa är att det är bara karet jag är ute efter. Har överdimensionerat allt i 540, teknik och inredning osv. Vi får se hur det ter sig.
Alaska Pollock? Pellets? Bara mina bleheris käkar pellets utav channafiskarna.
Kameran kom med hem, men batteriet glömde lilla klantiga jag! :(
Sebrafisken, du menar istället för neontetror? Jag är inte ute efter näring, bara efter att trigga lite jaktkänslor hos ormhuvudsfuisken, men han har fått i sig lite frysta räkor och ett litet yngel nu så det kommer inte behövas längre.
Gött att du med ska hålla till i 720-träsket, mitt hopp från 222L till 720 gav ganska mycket i fiskarnas beteende kan jag säga! Nu är för övrigt alla firrarna på plats och revirbataljer höll mig vaken halva natten, varför lär ni förstå då väl bilder kan tas och laddas upp.
Alaska Pollock är fryst fisk som jag köper i frysdisken på coop nära, tinar och matar med. Kostar som ett paket röda mygglarver och innehåller dessutom mycket mer mat och mycket mer näring, speciellt bra för stora fiskar enligt mig.