Jo precis, mycket bra går ju fortfarande. men som du säger det börjar likna alla "trendiga" kanaler också och det är lite synd. men dom måste ju följa strömmen lite grann för att hänga med. och då kommer ju serier som groomar och jockeys. men det är bara kolla in på zoopet en timme så är problemet löst:P
Om det kommer en sådan lag så är det otroligt bra! för alla djur!
se bara på supercow som är extremt missbildad, engelsk bulldog inte kan föda naturligt och perser katter får astma och andnings svårigheter, och slöjstjärtar får alla möjliga problem. Ja, den lagen är välkommen! Men som det är just nu så kan man inte göra mycket annat än att visa sitt missnöje till affärer, så ser jag det i allafall.
Om en person redan köpt fisken så är det antagligen i dennes vetskap om fiskens ursprung, (kankse inte alla gånger) att brusa upp då tycker jag är onödigt.
Golfbollar lever inte så länge som jag har förstått det men denna har ju knäckt 4 år och det ser jag som en bra skötsel, även om fisken inte är allt för populär för "seriösa" akvariser med tanke på avlingen.
Men detta börjar likna en moraltråd lite för mycket, vi kanske ska släppa avlingsämnet och återgå till hur våra slöjstjärtar/guldfiskar ser ut. hittade tyvärr ingen bild på mina guldfiskar men ni kan rösta på den i tävlingen :P (kanske inte fick säga det där?)