Genom att skriva sådana inlägg visar du "platy yngel" på att du inte klarar av att ha en diskussion men folk av en annan åsikt, dessutom kommer du inte med några som helst argument om vad denna tråden handlar om, det vill säga målade fiskar och INTE mina akvarium.

Att man måste ha källor för att backa upp sina påståenden vet alla som har satt sin for i en skola!

Vidare så var min fråga inte ställd till dig utan till Kjell, och se hur han svarade sansat och med argumentation, se och lär inför nästa gång.

Nope, tråden handlade om djurplågeri, och jag ska tala om att jag är ganska bra på argumentation och brukar uppskattas att diskutera med då man brukar få en bättre/vidare syn på saker.

Jag tyckte det var synd att du när du fick källkritik gick direkt på offnsiven istället för att ta det som en lärdom... Och frågan du ställde var nog till alla medlemmar på det här forumet, så jag ser mig som mer än välkommen att svara!

Vad gäller ditt första inlägg då... Nu vet du vad det beror på att det finns färgade fiskar, sprid budskapet att det är skit, annars kommer denna industri fortgå eftersom det finns en efterfågan.

/ Marcus