MaxB skrev:Ja, det är mycket med annat - repetitioner, gig och så skriver jag på några artiklar som måste bli klara innan jul. Sedan har jag spenderat lite tid åt 960-baljan och inrett det till T-cikliderna, sparsamt men ändå rätt mysigt.
Aja låter som en hel del att göra. sparsamt är underskattat ibland, det ska vara så mkt som möjligt. men ibland blir det mer harmoniskt om man softar lite.
MaxB skrev:
Jag var där igår en stund och njöt. Nu är det adderat ett litet test-stim av kardinaler. Scalarerna tog några stycken av de minsta, men lät de andra vara ifred - så nu vet vi vilken storlek som är minimum.
Av de tretton discusarna är det tio som är superfina nu - en dog ju för ett tag sedan och det är fortfarande två som är lite mörka och smala. De två går nu med de andra i stor-baljan och vi skall kolla om de möjligtvis kan äta upp sig lite och komma igång.
Ok lite organiserat djurförsök:P hehe.
Om du skriver att dom är superfina så kan jag ju knappt hålla mej, bruka iofs snacka om tråkiga wellpapp-fiskar men dom är ju fina.
väntar med spänning på bilder. men stressa inte för då blir det skit:P
Får hoppas att dom taniga små kommer igång, vad jag fick för mej var det ganska djupa, höga mått på karet. så ett fläskigt stimm med skalarer och diskus är ju som klippt och skuren för den tanken.
Ju fler desto bättre;)