ansjo skrev:Kul Mats, komma hem från ledighet och se en så trevlig tråd med uppdateringar som får en annan att hamna hästlängder efter:p. Keep up the good work!
Men ska jag vara ärlig, är det andra paret ett par snäpp vassare i mina ögon och där ser jag fram emot en lek ganska snart:D!
Vad blir det i den tredje "kuben"?
Personligen gillar jag också diskus som ligger närmare naturformen än Pigeon Blood (Marlboro Red)
Snake Skin paret har lagt av att leka, jag försökte trigga men det gick inte. Honan blev också lite aggressiv mot hanen efter sista leken och jag var rädd att hon skulle skada honom i den trånga kuben. Så, de fick flytta tillbaks till sällskapskaret. Kommer att ta mig an dem till hösten, kommer inte att ha tid med allt nu när vi snart får hem vår papegoja.
Har fått lite blodad tand på det här med diskusodling och kommer kanske att bygga ett lite seriösare system med halvautomatiskt vattenbyte. Funkar inte att hålla på med hävertslangar hit och dit om man ska ha mer än ett lekkar, knappt med ett heller för den delen...
Jag hoppas också att Kaj.p hittar de två honor jag letar efter, har en plan...