Grottbert skrev:
Jo, det blir väl svårt att visa att du inte gjort sprickan själv för butiken så det blir nog svårt att reklamera dom.

juwel har bara day och nature som ger ett klart sken. Colour ger ett lite mer dämpat sken men tar fram rött och blått i fiskarana.

Ja, det blir nog bra med nature, om det ger ett klart sken...vi får se om den andra lysröret fungerar, det som var helt, jag tänker inte betal för 2 lysrör, sen om dom seriekopplat det...då får fasiken zoo stå för den andra..

Och just när jag hade fått till mitt akvarium med temp och allt, satt doppvärmaren på 29 grader, och bara för att lyset är borta så är det 27,1 nu i akvariet och har sjunkit hela tiden...det var denna doppvärmare var precis ny..men den lyser då och då..men det blir väl bättre när lyset kommer tillbaka, men det är ju nåt som inte stämmer iallfall..men men, det löser sig alltid...får nya lysrör imorgon.. =) Stackars mina discusar som jag haft problem med..
Och mina växter som jag hade fått till så fint, som vill ha lyse...men dom dör ju inte av att vara utan i 2 dagar.

Nu kan man inte göra annat än att skratta... =)=)