Nu har jag inte fått nån än men den blir säkert inte billig,jag brukar ligga på en ca 2500 lite mindre kanske varannan månad,men Januari har inte kommit än men jag svimmar säkert av det gör jag var gång och skäller och skriker på alla i hushållet...Fast det är mina jäkla kar/damm hihi..Jag har endast ett element på givetvis så slår den ifrån när det har nåt rätt temp i rummet,men efter som denna vintern och denna extrema kylan har kommit till Skåne så har den gått hela tiden.

Det är många år sedan vi hade så mycket snö här tror det är över 20 år sedan,förra året kom det lite men det försvann lika kvickt så fast el-Pris har aldrig för mig varit en ide då denna kyla verkar bara komma vart 20år.Sen att dem la ner vårt fina Barsebäck gjorde det inte bättre då dem inte har nån el Hux-Flux här nere så dem måste köpa.Sen har jag den turen att jag eldar under hela vinterhalvåret så det räcker med ett element plus ett i Gäststugan som den älsta tösen bor i och den går endast på natten på dagtid så värmer akvariet hennes hus.

Sen har jag inte iheller 3-glas utan vanligt gammalt två-glas men eftersom jag eldar så tänker jag inte så mycket på det,då det är oftast varmt när jag vaknar på morgonen.Men denna räkningen som kommer att komma kommer säkert att vara rätt så saftig mot vad jag brukar ha..