Malar är inte nödvändigt, och såvida det inte är synodontisar så förstör de intrycket lite grann tycker jag (synodontis skall ändå ha större kar). Angående inredningen gör mamn väl eg. lite som man vill men det snyggaste tycker jag är att ha lite sten tex. i mitten som du säger och en hel del snäckor. Hur man kan göra med snäckorna har jag beskrivit (utifrån en artikel) ganska ingående tidigare på forumet.
ApeviaX skrev:Just precis, de är ju inte direkt svårlekta, men vad tror du om de andra frågorna angående inredning malar etc.?
Ska checka lite, men vet att i Ösetrgötland finns det ej på annonsavdelningen just nu.
[:o] Jag vet att det säkerligen finns svar om denna fisk, men det var så att jag i min förkylning och detta förbannade halsont ville formulera min fråga själv och sedan gå och lägga mig (vilket jag ska göra nu) för att försäkra mig om att jag fick iväg frågan och att jag inte glömde nåt... annars brukar jag sökja runt om det inte känns välidigt osannolikt att det jag undrar över står någonstans i forumet [:o]
Tack för snabbt svar och godnatt :D
MVH
Niklas