_VeMvEt_ skrev:Det är ej sagt att det bara är du som reagerar och är avundsjuk bara för att du är den som raderar, om än att du reagerar väldigt omoget för att vara en moderator och vara såpass "stor" inom akvaristiken som du själv påstår dig vara med dina boktitlar osv.
Vet ej dock vad akvariestorleken har att göra med typen av fisk man håller? Dock skriver jag inte någonstans vad jag själv håller för fisk eller mina akvarier i mitt inlägg? Jag skriver enbart något om vad för typ av fisk som folk i allmänhet har på detta forum och vad de som oftast klarar av att hantera.
Det finns faktiskt vi som gillar lite mindre "foder arter". Jag kan också skaffa monsterfisk, men jag är inte intresserad.
Jag har heller inte heller sagt något om freke mer än att jag diggar hans fiskar då det tveklöst är en av de snyggaste L-malarna i mitt tycke, men jag tycker att du är fruktansvärt nedlåtande i ditt sätt. Speciellt då det inte har ett smack med dig att göra.
Det enda jag kan tänka mig att Fohrman reagerade på var när freke sade att den lilla var till salu kan jag tänka, oavsett frekes mening så lät det som "så kallad" annonsering.
skitsamma, var glad för dina fiskar freke, stort grattis.