Jag har fått tag på ett 40-50 liters akvarium där jag har mina fiskar och växter. Det ser lite trångt ut men alla fiskarna verkar må riktigt bra. Jag ringde affären i dag och frågade lite frågor, lite kul för jag försökte med det du sa Lellel2 om att de skulle komma och hämta bänken för att jag inte har någon bil men han nappade inte alls på det:) och det kändes som att vi skulle bara bli ovänner så jag fortsatte med gott humör och pratade vidare. Men jag tror pappa kan hjälpa mig i helgen att köra det till affären. Dem skulle kolla på det och antagligen skulle jag få en ny bänk, jag bad om annat märke:) Men vi får se, men ska försöka vara så trevlig som möjlig, tror jag kommer vinna mest på det i längden. Dock ska jag verkligen känna mig nöjd innan jag lämnar affären, känner jag mig minsta felbehandlad eller att det inte blir bra med färg etc på bänken ska jag ta fram konsumentlagen som argument och helt enkelt reklamera allting och få tillbaka mina pengar, dock vill jag ge dem en chans så att det känns bra för båda parterna.
Men det känns tryggt nu efter vad jag har läst och du har sagt lellel2 kan jag åka dit och känna att det är jag som har korten på handen.