Asynja skrev:
Vad roligt att min lilla tråd även kan hjälpa andra (har jag liksom inte ens tänkt på). Men det är klart, måste vara otroligt lärorikt att följa en amatörakvarist i hennes första stapplande steg mot den nya värden! Hoppas du får ditt kar snart så du kan börja göra dina egna misstag ;). Min sprudlande inställning är kvar, men jag bör nog förvarna...Nästa vecka börjar jag plugga och då kanske jag inte har ork att skriva lika mycket som jag gör nu. Lycka till med ditt kar!

Jag får väl läsa om tråden då, om du inte har tid att uppdatera i samma hastighet som nu. :d Lycka till med studierna! Kul att plugga, tycker jag. Härligt att lära sig en massa nytt. Själv har jag just nu akvarieskolan här på Zoopet att ta mig igenom. Det är hårt, men den som vill klarar allt!;) Ska bli spännande att komma igång och göra alla möjliga och omöjliga fel och rätt. Nästa helg hoppas jag kunna börja möblera i mitt nya kar.

Tycker f.ö. att det är jättekul att läsa projekttrådarna som de mer erfarna akvaristerna gör, men du ställer så många av de frågor som jag funderade över när jag var igång förra svängen (tack för det!) och du får dessutom så kloka svar, så detta är en bra tråd för nybörjare att plöja igenom. :)