Du tänker för fan på Sandlådernivå människa:mad:LÄS och förstå det har jag gjort och nog många andra,vad är det då du inte fattar det är sådana här dumma Kommentarer som jag blir så jäkla upprörd över,och sen att du inte ger med dig som gör saken värre enligt mig därav av mitt svar till dig......sandish skrev:Jodå de är jag... Förstår att du rekommenderar 1dl/100L eftersom "alla" andra gör de... Men du personligen tycker det är alldeles för mycket och du har aldrig använt så mycket och du kommer aldrig använda så mycket.
Det betyder att du rekommenderar en dosering DU inte tror på... en dosering du aldrig skulle utsätta ditt akvarium,fiskar & växter för...
Jag skulle ALDRIG rekommendera något, som jag personligen inte tyckte var okej...
Då TS uppenbarligen var osäker över mängden salt i karet, så kunde du sagt att 1dl salt är ALLDELES för mycket....
Så fort Kjell skrev att de var för mycket och att växterna skulle må dåligt, så skriver du "Jag håller med dig Kjell".... trots att du rekommenderat "standard dosen 1dl/100L"....
Kort & gott... Jag störde mig över att du rekommenderar en dos du själv aldrig skulle använda! [xx(]
Sen tror jag att Kjell skulle vara den sista Nic skulle hålla med...blev lite chockad över att han skrev det till och med;)