Kruxet som jag ser det är när det börjar bli mättat,när man har fått för sig att slamsuga så är det bara att glömma tanken så var det för mig.....Alla växter är i vägen Etc Etc,slutsatsen är att allt blir mättat till sist och vissa säger att det funkar driva ett slutet system ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ skitsnack säger jag men detta rör inte din Vas detta snack;):DVad jag vill komma fram till är att nån gång måste du rengöra din botten,för all mat som kommer att samlas kruxet med detta är att det skall upp,jag löste aldrig detta problem då jag aldrig kom på en lösning att slamsuga upp det men om du har redan löst det så kan du väl dela med dig av din ide.Vad som också kanske funkar är att röra på botten med fingrarna samtidigt suga med om det går rent praktiskt är en annan femma jag lyckades aldrig med detta:)PiaJo skrev:Ja, jag kommer allt åt jag har aparmar ;) nää.. jag har bara den modellen som är 45cm hög och den står på ett lågt bord:)
Nu är detta inte ett inlägg för att skrämma dig angående att starta en vas,jag bara delar med dig av mina erfarenhet av detta ämne nu när jag tänker bakåt av mina upp starter av mina alla vaser,jag fick bara negativa resultat nu på slutet av detta men som jag nämde i ett tidigare inlägg så hade jag gjort det annorlunda ifrån början:)