Robin_Hedstrom skrev:Attans att jag missade. Hade gjort iordning bilden men gick ifrån datorn och glömde. Jag hade väl blivit diskad ändå kan jag tänka mig då karet innehåller fisk men att det inte var så många som visade sig. Tycker personligen inte det framgick så bra att de var tvungna att synas på bilden... men men. =)
Lycka till alla ni som vet hur man ska hantera en deadline.
Nja, om det nu skall vara ett akvarium med fisk/räkor så kräver jag att åtminstone 1 exemplar visar sig - annars lär det vara omöjligt att veta om de ens finns i akvariet;)
Bör väl också tilläggas att de som skickade in ett bidrag utan levande innehåll fick ett mail om detta och att de fick en chans att skicka in ett nytt foto (med levande innehåll)
Att inte Nanoakvarier utan fisk/räk-innehåll ingick berodde på
1/ I akvarium har man ju faktiskt djur - det är liksom poängen med akvarier.
2/ Att vi då i tävlingen annars skulle ha fått in en hög med foton som togs på de tävlande nanoakvarierna på Planted Aquarium-mässan i Tyskland - dessa var ju också lätta att fota (bra uppställda, bra ljus (lite reflexer) och jäkligt snygga. Vill ni se på dessa akvarier - kolla istället på Zoopets artikel från mässan - där finns alla med.
3/ det är lättare att fota ett akvarium där inget rör sig.
Så Robin och ni andra som inte hann få med något bidrag -lycka till i nästa omgång istället - då är temat valfritt