Ser fram emot bilder!! Har du "bara" vallisnera, och javaormbunke i karet?

Bilder kommer i eftermiddag. Kom precis hem från jobbet så nu väntar bingen :)
Japp, har bara lite valle och javaormbunke. Men får se framåt sen om jag kommer ta bort någon av dom. (Kör malawi så bara lite grönt för att få lite piff på det).

Kör med malawi med lite tempo i. Hongi är första gruppen som fått flytta in.
Har en liten preliminär lista på dom kommande grupperna som jag ska skaffa. Demasoni är en av dom. Men är lite förtjust i White Tails med. (går bra med dom flesta mbunas etc)
Finns lite för mycket skoj. En idé som jag bara fick var ett 250~L kar med typ enbart white tails. Fick en bild i huvudet om hur det kunde se ut. Men mjovars, kostar ju en del slantar med. Ska förbi Akvariekällaren på måndag/tisdag och kolla upp lite prylar, bla. en streamerpump typ Koralia på ca 1500L som får sätta snurr på vattnet. Visst, gillar min NewJet2300 men passar inte riktigt in och köpte den begagnad och fick inte med alla saker för att strypa flödet mm. Så det är fullt flås. Snudd på för mycket. Samt ser inte så vackert ut med en turkos pump i karet som syns :/

Usch ja, idéerna är många. Har dock redan funderat på situationen om det skulle bli yngel. Låta det hela spela ut på sitt sätt eller fixa 50-100L spott/yngelkar. Och hur många. 1 eller 2 kan jag köpa ett färdigt kitt. typ Eheims starter på 60L. Eller så lura jag på att bygga ställning och köra 3x kar runt 100-175L med avrinning/sump. Fick nys om ett fint 250L med bänk, helglas, inkl allt för en bra peng med. Lurade på något sånt i sovrummet men vet inte. :P