Marnat skrev:En skillnad jag vill påpeka här är att Iphone är en helhetslösning som är byggd på ett såddant sätt att allt ska funka perfekt tillsammans dvs mjukvara <-> hårdvara medan android är ett fristående OS med flera olika företag som bygger hårdvara till sagda mjukvara, det blir alltid lite olika problem i sådanna fall som jag dock tycker att google löst snyggt med mobilföretagen, och som sagt det finns inget OS som utvecklas så snabbt som Android. Jag köpte min första android lur i augusti förra året, då fanns det cupcake(1.5) sen kom 1.6, 2.0 och nu då 2.1, 2.2 eller Froyo som det kallas lär vi höra mer om nu i maj på googles nästa stora event.
MVH
Det e just det när flera företag är med o bygger som jag menar det kan bli lite buggigt ibland men hade jag inte trott på att det kommer bli bättre o bättre hea tiden så hade jag aldrig köpt telefonen så länge den går som jag vill så e jag toknöjd med den grymt gränssnitt eller hur det stavas älskar widgeterna :D dock har jag märkt att telefonen gärna vill lägga sig på 2g nätet ibland och har sett en del på diversre forum med samma problem men även det kommer väll förhoppningsvis lösas i nästkommande uppdatering eller så.....Här hemma e det inga som helst problem men utanför sthlm blir det mer märkbart....