Föllförfisk skrev:Jag hade absolut kört på tetror. Vilka tetror funderar du på?
Sitter själv i samma sist o ska köpa inkörsfiskar till mitt nya kar, och vet inte vad det ska bli. är lite sugen på några guppys, men vet inte riktigt, de ska ju vara lite känsliga har jag hört. Är lite sugen på mosaikguramisar i stora karet..
De jag vet säkert är kardinal och de är väl lite bräckliga för att pilota. Vet inte än om det blir någon mer stimfisk men jag tror det, vill dock avgöra vilken sort sen när jag ser hur det blir och vilka jag tycker passa in.
hannesc skrev:jag körde fjärilar som piloter o det gick skitbra! tillsammans med tre corydoras. inga problem alls.
Fjärilar? Dvs fjärilsciklider som ska vara så känsliga? Oki.
(Och för din information kan jag berätta att herr glasmästaren fortsätter krångla. Nu ska vi få karet på onsdag. Men det blev "lite mer än han hade räknat med så det blir lite dyrare men han vet inte än hur mycket. Och så var han förvånad över hur fina kanter det var på akvariumet innan och visste inte hur han ska få till det för tydligen ser det rätt djävligt ut - karln verkar inte ha hört talas om maskeringstejp. Så vi ska få betala mer trots att han är ruggigt försenad och dessutom inte använt maskeringstejp. Man kan ju bara hoppas att han verkligen använde akvariesilikon och en som håller för vår storlek på akvariumet. Missnöjd = jag.)