Mikael64 skrev:[FONT=Verdana]Kanske det är dags för en liten uppdatering, var ett tag sen.[/FONT]
[FONT=Verdana]Stora karet tuffar på utan någon större förändring.[/FONT]
[FONT=Verdana]Har gjort om det lilla karet till ett [/FONT][COLOR=black][FONT=Verdana]Tanganyika kar, så i [FONT=Verdana]torsdags var jag iväg och köpte 6 st. [COLOR=black]Lamprologus brevis.[/COLOR][/FONT][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]Dom hade inga mer snäckskal, men en kompis är iväg idag och köper escargo[:-124], men jag ska få skalen:d.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]När jag kom hem i fredags efter arbetet så ligger en hona i ett skal, och hannen står utanför.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]31333[/ATTACH] [ATTACH]31334[/ATTACH][/FONT][/COLOR]
[FONT=Verdana][COLOR=black][ATTACH]31335[/ATTACH] [ATTACH]31336[/ATTACH][/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black][ATTACH]31337[/ATTACH] [ATTACH]31338[/ATTACH][/COLOR][/FONT]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]31339[/ATTACH] [ATTACH]31340[/ATTACH][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]31341[/ATTACH] [ATTACH]31342[/ATTACH][/FONT][/COLOR]
Väldigt fint men hrm, det är nog dags att skapa en ny tråd!
Inte mycke SA där inte;)