JAHA! Förlåt! Jag var otydlig där! Jag hade inte tänkt ge mig in på någon CO2 tillförsel till ett sånt litet akvarium! Lite större vill jag ändå ha, ska det vara, så ska det vara rejält också! Blir grymt mycket snyggare med ett större växtkar (med något enstaka litet stim med något färglatt...).

Egentligen är jag av uppfattningen att detta är på tok för litet (men min lägenhet är desto mindre, och jag måste själv få plats... med två katter... och en hund...).

Verkar dock ha beslutat mig för att försöka bygga en egen ramp-hylla. Problemet är bara att jag verkar bara hitta armaturer som klarar ... ja, vad de nu än klarar... inte är det då 21W 60 cm T5, som jag beslutat mig för att införskaffa mig!

(tänker i skrift...) ... nä! Jag har kommit fram till en lösning! Det ska gå, det är inte omöjligt! (Då det kommer att vara en rätt bra glipa mellan ramp-hylla, så är jag inte orolig för fukt)... JAHA! Förlåt! Jag var otydlig där! Jag hade inte tänkt ge mig in på någon CO2 tillförsel till ett sånt litet akvarium! Lite större vill jag ändå ha, ska det vara, så ska det vara rejält också! Blir grymt mycket snyggare med ett större växtkar (med något enstaka litet stim med något färglatt...).

Egentligen är jag av uppfattningen att detta är på tok för litet (men min lägenhet är desto mindre, och jag måste själv få plats... med två katter... och en hund...).

Verkar dock ha beslutat mig för att försöka bygga en egen ramp-hylla. Problemet är bara att jag verkar bara hitta armaturer som klarar ... ja, vad de nu än klarar... inte är det då 21W 60 cm T5, som jag beslutat mig för att införskaffa mig!

(tänker i skrift...) ... nä! Jag har kommit fram till en lösning! Det ska gå, det är inte omöjligt! (Då det kommer att vara en rätt bra glipa mellan ramp-hylla, så är jag inte orolig för fukt i eleriet...)... http://www.pwss.se/product.php?productid=6318&cat=999&page=1 En sådan att skruva fast i en, ja, ekplatta (som ska vara löstagbar från väggfästena, och sen lär jag ju pressa upp reflektorer också (antar att det skulle gå åt skogen med vanliga speglar...)... och en sarg runt, så jag slipper se skiten...

Varför kollade jag inte på den där sidan redan från början... då hade jag ju sluppit sitta här och mjäka en massa trök, och tvinga andra, halvt ointresserade stackars människor, att kommentera och ha sig...;):p:d:confused::)