För att kunna komma till "snabblänkar" behöver man vara inne på ett ämne, det vore bra om man kom åt den utan kan se/använda den från "vad är nytt-sidan" om du förstår vad jag menar. - Har kollat, snabblänkar finns i den svarta menyn på alla sidor - FIXAT

Följande fel fixas inte idag utan kommer lösas när jag bygger om sökindex inatt.

[LIST]
[*]När man klickar på "inlägg sedan senaste besök" på indexsidan, så kommer det upp att inga nya inlägg finns. Och det är inte sant. Går jag då in i forumet och klickar på "nya inlägg" kommer en massa inlägg upp.
[*]Sökfunktionen har tappat i effektivitet: Hittar inte längre lika bra som förut.
[*]Senaste 2 dygnen och senaste 4 veckorna och alla steg däremellan ger lika många träffar
[/LIST]

Fellista

[LIST]
[*]Var tog "Mina akvarium" vägen? Inte har de väl försvunnit? :O
[*]färgerna är lite fesiga överhuvvetaget tycker jag. var skarpare förr med grönt o blått.
[*]Tycker att allt blev för ljust. Har svårt att tyda de blå texterna.
[*]Citat gör att det blir mycket vitt (Internet Explorer 7)
[*]Sökfunktionen har tappat i effektivitet: Hittar inte längre lika bra som förut.
[*]Senaste 2 dygnen och senaste 4 veckorna och alla steg däremellan ger lika många träffar
[*]När man klistrar in en ny text så blir det som att klistra in e en PDF – dvs inget i layouten förändras så texten löper inte ut hela vägen till sidan. Kolla t.ex. i mitt inlägg där jag talar om juniresultatet
[*]När man klickar på "inlägg sedan senaste besök" på indexsidan, så kommer det upp att inga nya inlägg finns. Och det är inte sant. Går jag då in i forumet och klickar på "nya inlägg" kommer en massa inlägg upp.
[/LIST]