Jag har nu ändrat Senaste inlägg: till Nytt: på sökningen. Det gör att datum och tid för plats.

Tiden är inte synlig så även om man vet när man kollade in förra gången så kan man inte ses när det inläggen skrevs - FIXAT

Följande fel fixas inte idag utan kommer lösas när jag bygger om sökindex inatt.

[LIST]
[*]När man klickar på "inlägg sedan senaste besök" på indexsidan, så kommer det upp att inga nya inlägg finns. Och det är inte sant. Går jag då in i forumet och klickar på "nya inlägg" kommer en massa inlägg upp.
[*]Sökfunktionen har tappat i effektivitet: Hittar inte längre lika bra som förut.
[*]Senaste 2 dygnen och senaste 4 veckorna och alla steg däremellan ger lika många träffar
[*]Nya inlägg funkar inte – Inlägg sedan senaste besöket ger t.ex. lika många träffar som Senaste 4 veckorna
[*]När man svarar på ett inlägg som t.ex. finns med på listan över de senaste 20 så istället för att hamna överst som det senaste inlägget så försvinner det helt från listan.
[/LIST]

Fellista

[LIST]
[*]Var tog "Mina akvarium" vägen? Inte har de väl försvunnit? :O
[*]färgerna är lite fesiga överhuvvetaget tycker jag. var skarpare förr med grönt o blått.
[*]Tycker att allt blev för ljust. Har svårt att tyda de blå texterna.
[*]Citat gör att det blir mycket vitt (Internet Explorer 7)
[*]När man klistrar in en ny text så blir det som att klistra in e en PDF – dvs inget i layouten förändras så texten löper inte ut hela vägen till sidan. Kolla t.ex. i mitt inlägg där jag talar om juniresultatet
[*]Vissa trådar som t.ex. i Zoopet Väst tråden så går det inte ens att öppna den senaste sidan eftersom den siffran kolliderar med kolliderar med ett gem och då är det gemsymbolen som funkar
[/LIST]